Викладачі кафедри міжнародних економічних відносин та здобувачі освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» фінансового факультету відвідали вебінар ««Чого хоче іноземний клієнт? Маркетингові дослідження без великих бюджетів?»», організований Школою бізнеса Нова пошта.
Тренеркою вебінару була Анастасія Битько, сертифікована консультантка щодо питань експорту з більш ніж 10-річним стажем, засновниця експортної агенції Exporter.
Відвідувачі вебінару отримали чудову нагоду поглибити й узагальнити свої знання щодо того, на які аспекти варто звернути увагу у процесі аналізу ринків іноземних держав: смаки та потреби потенційних покупців, особливості діяльності конкурентів, специфіка митної та тарифної політики країни. Детально були проаналізовані причини низького попиту на товари та послуги серед іноземних покупців (недовіра до іноземного постачальника, зависока ціна, невідповідність смакам) та надані рекомендації як цьому можна зарадити. Значна увага була приділена характеристиці існуючих джерел отримання необхідної для виходу на ринки інших держав інформації. Це може бути моніторинг певних товарів, аналіз сайтів магазинів, виставок, асоціацій виробників певних товарів тощо. Пані Анастасія також поділилась своїми міркуваннями щодо можливостей використання штучного інтелекту у процесі досліджень трендів та попиту на певні товари на ринках іноземних країн.
За результатами вебінару сформувалось розуміння того, що проведення якісного дослідження прагнень та очікувань іноземних клієнтів можна провести без великих витрат, використовуючи відкриті джерела та онлайн інструменти.
http://umsf.dp.ua./blog/4168-%D1%83-%D0%BF%D0%BE%D1%88%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%85-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%96-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%C2%AB%D1%87%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D1%85%D0%BE%D1%87%D0%B5-%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BA%D0%BB%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%C2%BB#sigProIdf2c8d77e98