Презентація Модулю Жан Моне «Європейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR» (EJAPRE) (17.04.2025 р., онлайн)

17.04.2025 р. (16:00-17:00) Університет митної справи та фінансів (Дніпро) запрошує науково-педагогічних працівників, здобувачів вищої освіти та представників професійної спільноти на презентацію проєкту «Європейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR» (EJAPRE). Захід відбудеться в межах реалізації проєкту Програми Європейського Союзу Еразмус+ напряму Жан Моне «Європейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR» (EJAPRE). Мета заходу полягає у промоції проєкту, поширені інформації про перспективні дослідження та викладання в рамках Модулю, а також запрошення до мережування та синергії з українськими ЗВО та дослідниками.

Що? Презентація Модулю Жан Моне «Європейські стандарти етики у журналістиці, рекламі та PR» (EJAPRE).

Коли? 17.04.2025 р. (16:00-17:00).

Де? онлайн, на платформі ZOOM за попередньою реєстрацією.

Цільова аудиторія: науково-педагогічні працівники, здобувачі вищої освіти та представники професійної спільноти.

Мова заходу: українська.

Форма реєстрації за посиланням: https://forms.gle/kkmxGGc1H4eF3vnZA

 

Контактна особа щодо участі у заході: Дмитро ТРЕСКІН, провідний фахівець Навчально-наукового центру УМСФ (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., +380981054789).

Більше інформації на сайті організаторів за посиланням http://umsf.dp.ua/international-activities/international-projects/ejapre

 

Додатково: Модуль присвячений вивченню європейських стандартів етики та моральних засад журналістської, рекламної та PR-діяльності. Метою модуля є формування професійної моральної культури журналістів та рекламників відповідно до європейських стандартів, які зобов'язані дотримуватися вимог журналістської та рекламної етики, свідомо формувати моральну культуру соціуму через засоби масової інформації та робити правильний моральний вибір у професійній діяльності. Цей курс дає можливість студентам ознайомитися з етичними правами та обов'язками журналістів і рекламників, європейськими практиками регулювання етичних відносин у редакційній діяльності. Особлива увага приділяється європейським стандартам захисту суспільної моралі в ЗМІ, праву громадськості на отримання повної та достовірної інформації, європейським практикам етичних аспектів інституціоналізації відносин з громадськістю, поняттям довіри, моралі та справедливості як ключових аспектів у здійсненні ефективної PR-діяльності: Європейські цінності. Окрему увагу приділено європейським практикам вирішення етичних дилем та дотримання журналістських стандартів під час війни. Результати впровадження Модулю:

- засвоєння системних знань щодо демократичних ціннісних та етичних орієнтирів, етичних вимог, встановлених у нормативних документах Європейського Союзу щодо журналістської та рекламної етики;

- формування моральної свідомості журналістів та рекламників;

- розвиток навичок дотримання професійних етичних вимог;

- набуття вміння вирішувати моральні проблеми у професійній діяльності;

- підвищення моральної культури майбутніх журналістів і рекламників.