24 жовтня для студентів Університету митної справи та фінансів відбулася гостьова лекція Надзвичайного і Повноважного Посла України в Республіці Сербія Володимира Толкача

24 жовтня для студентів Університету митної справи та фінансів в рамках роботи Центру публічної дипломатії відбулася гостьова лекція Надзвичайного і Повноважного Посла України в Республіці Сербія Володимира Толкача. Зустріч з Паном Послом була присвячена аналізу поточного стану та перспективам двосторонніх відносин України та Сербії.

Ключовою темою лекції стала політика балансування Сербії між Заходом та рф, що є дестабілізуючим чинником в європейській регіональній політиці та впливає на українсько-сербські відносини. Глибокий аналітичний аналіз причин зовнішньополітичної стратегії Сербії спирався на історичні передумови, сучасні політичні та економічні чинники. Володимир Толкач зауважив на певних змінах в позиції Сербії в після повномасштабного вторгення рф, розкрив масштаби гуманітарної допомоги Сербії Україні.

Цікавим для розуміння проблем глобальних впливів став аналіз відносин Сербії та Китаю, який конкурує з європейськими державами у балканському регіоні. Лекція викликала значний інтерес аудиторії, Володимир Толкач відповів на запитання з актуальних проблем українсько-сербських відносин. Щиро дякуємо Пану Послу за фаховий виступ та чекаємо на нові зустрічі!

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=108#sigProId38d0d7862f

Здобувачі ОП «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю» у гостях редакції регіонального медіа «Вісті Придніпров'я»

Здобувачі першого курсу ОП «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали редакцію регіонального медіа «Вісті Придніпров'я». Студенти ознайомилися зі структурою редакції, особливостями роботи у воєнний час.

Засновник видання Олексій Ковальчук розповів про планування номера, про особливості верстки та макетування, а також про сучасні комп'ютерні програми, які допомагають журналісту у роботі. Він також відповів на питання студентів стосовно журналістської творчості та дотримання професійних стандартів.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=108#sigProIda239dbb9fb

Студенти-філологи на зустрічі з представниками лінгвістичної компанії InText: нові горизонти в професії

23 жовтня відбулась онлайн-зустріч здобувачів вищої освіти спеціальності 035 Філологія ОПП «Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська» з представниками лінгвістичної компанії InText, одним із лідерів перекладацького ринку Східної Європи. Ця зустріч стала унікальним шансом для студентів-філологів отримати цінну інформацію про перспективи кар’єри у сфері перекладу, а також дізнатися про реалії професії.

Зустріч розпочалася з привітального слова Анастасії Левандовської, HR компанії, яка підкреслила важливість перекладу у сучасному світі, зазначивши, що в умовах глобалізації та активного міжнародного спілкування професія перекладача стає все більш затребуваною. Студенти з захопленням слухали про різноманітні можливості, які відкриваються перед ними в цій сфері. Особливо цікавими були обговорення навичок, необхідних для успішної кар’єри.

Другим спікером на зустрічі був Максим Гамій, керівник відділу перекладу, який наголосив, що окрім високого рівня володіння іноземними мовами, важливими є навички редагування, адаптації текстів та роботи з новітніми перекладацькими технологіями (CAT tools), такими як SDL Trados, MemoQ, Memsource. Ці знання допоможуть студентам не лише знайти роботу, а й стати справжніми професіоналами у своїй справі.

Однією з найцікавіших частин зустрічі стало обговорення можливостей проходження нашими студентами перекладацької практики на базі компанії. Пані Анастасія розповіла про програми, які пропонує компанія, про практичний досвід, який можуть отримати здобувачі вищої освіти під час перекладацької практики, та про кар’єрні маршрути в майбутньому. Працівники компанії були відкритими та дружніми, що створювало невимушену атмосферу для спілкування. Студенти відзначили, що це дозволило їм ставити різні запитання та отримувати корисні поради. Реальні приклади з практики, якими ділилися працівники, допомогли студентам краще зрозуміти виклики та можливості, які існують у професії.

Таким чином, ця зустріч стала не лише джерелом знань, але й натхненням для студентів. Вони отримали нові ідеї щодо свого майбутнього, розширили своє розуміння професії та зрозуміли, як важливо залишатися відкритими до нових можливостей. Завдяки таким заходам студенти отримують можливість зробити перший крок до реалізації своїх амбіцій у світі перекладу, що безумовно, є цінним внеском у їхнє професійне становлення.

Зустріч також сприяла розвитку відчуття спільноти. Студенти відчули підтримку та зацікавленість з боку професіоналів, що зміцнило зв’язок між академічним середовищем і практичною діяльністю.

Тож готуємось до підписання Договору про співпрацю з лінгвістичною компанією InText і чекаємо на нові зустрічі!

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=108#sigProId411d7ff2e8

Знайомство з новими партнерами університету

24 жовтня 2024 р. відбулась зустріч студенів ІV курсу фінансового факультету спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» з представником патрульної поліції, старшим інспектором з особливих доручень з рекрутингу відділу кадрового забезпечення управління патрульної поліції в Дніпропетровській області Департаменту патрульної поліції Філіповим Владиславом Володимировичем.

Студентам розповіли по діяльність патрульної поліції та порядок проведення конкурсу в Національну поліцію України. Обговорили можливості працевлаштування, вимоги до кандидатів, етапи вступу та умови роботи в патрульній поліції. 

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=108#sigProIdae1bacdaeb

МЕНЕДЖЕРИ PR-АГЕНЦІЇ - СТУДЕНТАМ-МЕНЕДЖЕРАМ

Кафедра менеджменту ЗЕД провела черговий захід в рамках реалізації програми "Менеджери-практики – Студентам-менеджерам".

Цього разу майстер-клас для студентів-менеджерів в режимі офлайн провела керівник відділу реалізації відомої PR-агенції «Великі історії» Дар’я Діхтяренко.

Робота Дар’ї Діхтяренко в аудиторії зі студентами тривала повноцінну академічну пару й потім була ще продовжена в кулуарному форматі. Були розглянуті питання управління конкурентним просуванням компанії на ринку PR-послуг, побудови взаємовідносин менеджерів та співробітників компанії, рекрутингу та адаптації нових співробітників. Дар’я Діхтяренко надала цікаві та корисні поради щодо взаємодії студентів із потенційними роботодавцями, поділилася власним кар’єрним досвідом.

Студенти задали чимало питань спікеру. В цьому цікавому та корисному заході взяли участь й викладачі кафедри менеджменту ЗЕД.

Дуже приємно те, що Дар’я Діхтяренко є випускницею нашого університету за спеціальністю «Менеджмент».

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=108#sigProIdb63dc3a420

 

 

051 ЕКОНОМІКА УСПІШНІ БІЗНЕС-КЕЙСИ ВІД ДИРЕКТОРА ПП EXPOLIGHT

Історія УСПІХУ від компанії EXPOLIGHT - 22 жовтня 2024, на базі стейкхолдерів проведено заняття для першокурсників спеціальності 051 ЕКОНОМІКА !

Директор компанії Артем СУДЕНКО та HR Ольга ІВАЩЕНКО розповіли майбутнім економістам про УСПІШНІ бізнес-кейси. Студенти отримали корисну та цікаву інформацію: від ідеї до її реалізації.

Вражають масштаби, географія та філософське наповнення проєктів !

Директор компанії особисто провів екскурсію сучасним офісом: показав роботу персоналу, надсучасні, комфортні робочі місця, обладнання, макети реалізованих проєктів, переговорну та інші робочі приміщення.

На завершення пані Ольга запропонувала студентам реальні вакансії для майбутнього працевлаштування в компанії та пригостила солодощами, які насправді залишили приємний післясмак від світла, яке створює EXPOLIGHT !

ЩИРО ДЯКУЄМО власнику компанії Миколі КАБЛУЦІ, директору, Артему СУДЕНКО та HR - пані Ользі ІВАЩЕНКО, випускниці Університету, за приділений час та отримане натхнення !

Зичимо бізнесу EXPOLIGHT процвітання, нових звершень та нагород від СВІТЛА, яке прикрашає цей СВІТ!

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=108#sigProId09f5a206f2

 

 

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі:
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток