ПРО ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ РЕКТОРА УНІВЕРСИТЕТУ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ

Міністерство освіти і науки України оголошує конкурс на заміщення посади ректора Університету митної справи та фінансів.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які володіють державною мовою відповідно до рівня, визначеного Національною комісією зі стандартів державної мови (вільне володіння державною мовою першого або другого ступеня), мають вчене звання та науковий ступінь і стаж роботи на посадах науково-педагогічних працівників не менш як десять років.

Строк подання заяв – два місяці з дня опублікування оголошення на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі на ім’я засновника, в якій зазначається про застосування або незастосування до претендента обмежень, встановлених частиною другою статті 42 Закону України «Про вищу освіту»;
  • особовий листок з обліку кадрів з фотографією розміром 3 х 4 сантиметри;
  • автобіографію;
  • копії документів про вищу освіту, науковий ступінь та вчене звання;
  • довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, яка видається відповідно до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18 квітня 2022 р. № 651, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 червня 2022 р. за № 648/37984 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 50, стор. 70, стаття 2448);
  • довідку про наявність або відсутність судимості (витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»);
  • копію паспорта, засвідчену претендентом;
  • копію трудової книжки (у разі наявності) та/або інші документи, які підтверджують стаж роботи, або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у встановленому порядку;
  • копію державного сертифікату про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
  • засвідчену копію довідки про результати перевірки, видану органом, в якому така перевірка проводилася, або письмову заяву на ім’я засновника, в якій повідомляється, що до претендента не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» (Офіційний вісник України, 2014 р., № 85, ст. 2412), та згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно претендента відповідно до зазначеного Закону.

Копії документів, які подаються претендентом/кою (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента/ки, засновником або нотаріально. 

Документи надсилати на адресу Міністерства освіти і науки України: проспект Берестейський, 10, м. Київ, 01135.

Телефони для довідок: 481-47-92, 481-32-35.

Посилання на сторінку з умовами конкурсу на заміщення посади керівника закладу вищої освіти: https://mon.gov.ua

Наказ Міністерства освіти і науки України про оголошення конкурсу

Пишаємося нашою колегою, доцентом кафедри фізичного виховання та спеціальної підготовки Університету митної справи та фінансів Кондратенко Вікторією

Пишаємося нашою колегою, доцентом кафедри фізичного виховання та спеціальної підготовки Університету митної справи та фінансів Кондратенко Вікторією, яка  підготувала збірну команду Дніпропетровської області на І етап Кубку світу  з естетичної групової гімнастики, який проходив у Болгарії. Збірна від України увійшла в топ-10 команд світового рейтингу та посіла 8 місце. Вітаємо наших дівчат з чудовими результатами.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=1224#sigProIde829c7b34f

Програма академічної мобільності в Лодзькому Університеті

Триває конкурс на участь у програмі академічної мобільності в Лодзькому Університеті (Польща)!

 

У рамках реалізації Угоди про наукову та освітню співпрацю з Лодзьким Університетом (Республіка Польща) УМСФ має право направити 10 здобувачів вищої освіти для участі у програмі академічної мобільності в Лодзькому Університеті в першому семестрі 2023-2024 навчального року.

 

З переліком освітніх програм Лодзького Університету, запропонованих для реалізації академічної мобільності, можна ознайомитися за посиланням: https://www.uni.lodz.pl/en/mobility-study-programmes-and-courses

Мови навчання: англійська (більшість курсів), польська.

 

Вимоги до кандидатів на участь у конкурсі:

- високі показники успішності навчання (середній бал навчання);

- належний рівень володіння іноземною мовою (не нижче В1, за окремими курсами – вищий рівень); навчальний процес реалізується переважно англійською.

 

Для участі у конкурсі необхідно:

надіслати до 20 квітня 2023 року (включно) ОДНИМ ЛИСТОМ документи на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (тема листа «Прізвище_Мобільність в Лодзькому Університеті»):

1) CV англійською мовою (до 2 сторінок) із зазначенням мотивів участі у програмі академічної мобільності, конкурентних переваг тощо;

2) довідку із зазначенням середнього балу навчання, отриману в деканаті факультету/інституту;

3) сертифікати володіння іноземною мовою у разі наявності.

Після проходження конкурсу необхідно надіслати сканкопію закордонного паспорта.

 

21 квітня 2023 р. о 13:00 відбудеться співбесіда / оцінювання рівня володіння англійської мови у форматі онлайн / офлайн, за результатами якої відділ міжнародних зв’язків оголосить результати конкурсного відбору (не пізніше 24 квітня 2023 р.).

Університет номінуватиме всіх відібраних на конкурсній основі бажаючих взяти участь у програмі мобільності. Звертаємо увагу на те, що Університет не може впливати на обмеження, що діють в умовах воєнного стану.

 

Довідково

І семестр у Лодзькому Університеті триває з жовтня до середини лютого.

Плата за навчання в Лодзькому Університеті на програмі академічної мобільності не стягується. Лодзький Університет забезпечує проживання здобувачок освіти в університетському гуртожитку (орієнтовна вартість 80–130 євро на місяць). Орієнтовні витрати на життя в Лодзі складають 300-350 євро на місяць. Додатково здобувачки освіти сплачують візовий збір, страхові платежі та транспортні витрати.

 

Команда відділу міжнародних зв’язків запрошує до співпраці та бажає успіхів у конкурсному відборі!

навчальний корпус № 1, кім. № 234

(056) 756-05-58

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Шановні декани, керівники структурних підрозділів!

У зв'язку з відкриттям постійно діючої "Галереї мистецтв УМСФ" у першому корпусі університету за адресою: м.Дніпро, вул.Вернадського 2/4, запрошуємо до участі як  у тимчасовій так і в постійній експозиції виставки.
Пропонуємо надсилати фото своїх творчих робіт на ел.пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Зайцев Ігор Анатолійович.
Буде працювати художня рада для відбору кращих творів мистецтва наших студетів у складі:
Щетинін Анатолій Іванович- професор,доктор економічних наук, художник.
Зайцев Ігор Анатолійович - член Національної спілки художників України, арт-куратор мистецького проекту УМСФ "Україна-єдиний культурний простір".
Кращі твори будуть експонуватись у "Галереї мистецтв УМСФ".
Також для творчих студентів - митців будуть організовуватися персональні виставки у Галереї.
Приймаються різні напрямки та жанри творчої діяльності:
- графіка
- живопис
- скульптура
- орігамі
- витинанки
- інше.
 Термін розгляду фотоматеріалів робіт з 01.04.2023 по 01.05.2023.
На травень заплановано відкриття "Галереї мистецтв УМСФ" саме з творами студентів, викладачів та співробітників університету!
Ціль цього проєкту зберегти і примножити творчі роботи тих, хто навчався або працював в УМСФ, зберегти історичність погляду митців на подіїї в історії країни, міста, університету. Сформувати якісну колекцію творів візуального мистецтва, виявити сучасні тенденціїї творчих поглядів молоді на сьогодення, історію та зв'язок між ними.
Тож, щиро запрошуємо наших митців до активної та креативної праці щодо становлення нашої Галереї!!

Нагальні проблеми фінансової системи України

10 квітня 2023 року в Університеті митної справи та фінансів відбувся семінар на тему «Нагальні проблеми фінансової системи України». Захід проводив Регіональний центр інноваційного розвитку банківської системи України, Асоціація «Дніпровський Банківський Союз». У засіданні прийняли участь фахівці та керівники банків, аналітики фінансового та фондового ринку, викладачі та студенти університету.

Президент Асоціації «Дніпровський Банківський Союз» Косюга Володимир Володимирович зробив огляд стану банківської системи та чинників, які стримують її розвиток. Директор Регіонального центру інноваційного розвитку банківської системи України завідувач кафедри фінансів, банківської справи та страхування Заруцька Олена Павлівна представила огляд проблем сучасного стану банківської системи за результатами використання методу структурно-функціональних груп банків. 

Член Наглядової ради «Конкорд» Міняйло Валентин Францевич поділився думками про особливості підходів до монетарного регулювання в Україні. Важливі проблеми кредитування за державною програмою 5-7-9 охарактеризував Голова Правління «Радабанк» Грігель Андрій Валерійович.

Особливу зацікавленість слухачів викликали питання розвитку вітчизняного ринку капіталу та впровадження Закону України «Про віртуальні активи», про які розповідав аналітик, експерт фондового ринку Кошовий Олександр Георгійович.

На семінарі обговорено шляхи подальшої співпраці, консолідації зусиль і вжиття комплексу заходів, спрямованих на формування спільноти кваліфікованих фахівців у галузі банківської справи, страхування, фондового ринку та їх залучення до роботи у фінансовій системі України.

В УМСФ презентували музей-літопис історії вишу в експонатах і пам’ятках

6 квітня відбулася особлива, значуща подія – відкрито нову музейну експозицію життя нашого Університету. УМСФ має особливий шлях становлення та ствердження. Після об’єднання в 2014 році двох найкращих профільних вишів нашого міста – Дніпропетровської фінансової академії  та Академії митної служби України і був створений Університет митної справи та фінансів. У новій музейній експозиції представлені пам’ятки та експонати, які відображають і засвідчують становлення та розвиток вишу.

Ректор університету Дмитро Бочаров привітав всіх присутніх з цією значущою подією та висловив сподівання, що музейна експозиція стане не лише меморіальною, але й освітньою та профільною локацією. Також на святі був присутній секретар міської ради м.Дніпро, випускник Академії митної служби України Олександр Санжара. 

Для представлення експозицій слово було надано керівникам підрозділів, керівникам факультетів та інституту: Н. Архірейській, О. Губі, М. Корнєєву, І. Єфімовій, В. Даценко, Н. Власовій, О. Поплавському, І. Луценко, Д. Приймаченку, С. Жиру, Р. Петрівській.

Наш музей залишить для майбутніх студентів історію, яка буде поповнюватися з роками новими здобутками, подіями, досягненнями, відкриттями.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=1224#sigProId675d2ba105

 

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі:
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток