ПРАКТИЧНІ ПРАЦІВНИКИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ КАФЕДРИ МІЖНАРОДНОГО ПРАВА

24 березня 2023 року об 11.20, професором кафедри міжнародного права Легкою О.В. разом із адвокатом Анатоліяєм Задніпряним в системі Zoom було проведено лекційне заняття для студентів груп МП-19-1,2 із навчальної дисципліни «Міжнароднеприватне право» на тему «Зовнішньоекономічна діяльність». Під час лекційного заняття Анатолій Задніпряний освітив як теоретичні, так і практичніпитання зовнішньоекономічної діяльності та зовнішньоекономічних контрактів, визначив перспективні напрями розвитку зовнішньоекономічної діяльності в Україні, охарактеризував сучасну судову практику в сфері зовнішньоекономічних контрактів. Анатолій Задніпряний відповів на питання студентів. З метою візуалізації лекційного матеріалу використовувалась презентація на тему «Особливості зовнішньоекономічної діяльності».

 

Кафедра міжнародного права Університету митної справи та фінансів висловлює вдячність А.Задніпряному за активну участь у забезпеченні освітнього процесу та запрошує абітурієнтів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти 2023 року обирати для навчання спеціальність 293 «Міжнародне право».  

 

За більш детальною інформацією про спеціальність та навчання пропонуємо звертатись до завідувача кафедри міжнародного права

Сергія Михайловича Перепьолкіна

(+38 067-180-49-48)

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=1260#sigProId0ff62b1349

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області пропонує працевлаштування на вакантні посади:

головних державних інспекторів управління оподаткування юридичних осіб;
головних державних інспекторів управління податкового аудиту;
головних державних інспекторів управління оподаткування фізичних осіб;
головного державного інспектора управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку;
головного державного інспектора управлінняінфраструктури та господарського забезпечення;
старших державних інспекторів управління оподаткування юридичних осіб;
старшого державного інспектора управління податкових сервісів;
старших державних інспекторів управління правового забезпечення;
старшого державного інспектора управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку.

 

Кваліфікаційні вимоги:

вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра (бажано за фахом юридичногоабо економічного спрямування)
вільне володіння державною мовою

 

Умови оплати праці:

посадовий оклад – 8200,00 грн
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»
надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця
надбавки за інтенсивність праці, за виконання особливо важливої роботи, за персональну кваліфікацію

 

Вступ на державну службу у період дії воєнного стану, встановленого Указом Президента «Про введення воєнного стану в Україні», здійснюється шляхом призначення на посаду державної служби за результатами співбесіди керівника державної служби із кандидатом.

 

Особи, які бажають працювати в ГУ ДПС, мають подати до управління персоналу наступні документи:

резюме;
заповнену особову картку встановленого зразка;
документи, що підтверджують наявність громадянства України та освіти;
копію Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою

 

Працевлаштування можливе як до підрозділів ГУ ДПС розташованих у
м. Дніпро так і по Дніпропетровській області: м. Кам’янське, м. Кривий Ріг, м.Нікополь та м. Павлоград.

 

Додаткову інформацію з питань призначення до ГУ ДПС можна отримати за  номером телефону (056) 374-31-51, (056) 374-31-57 або надіславши листа на адресу електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Міцна підтримка від Центру митних і акцизних досліджень Університету Чарльза Стерта (Австралія)

У складні та випробувальні для країни часи війни руку допомоги Університету простягають надійні партнери - Університет Чарльза Стерта (Австралія). Нещодавно на ім’я голови Вченої ради УМСФ, професора Віктора ЧЕНЦОВА надійшов лист підтримки від почесного доктора Університету, Президента Міжнародної мережі митних університетів (INCU), головного виконавчого директора Центру митних і акцизних досліджень (CCES), професора Університету Чарльза Стерта (Австралія) Девіда ВІДДОВСОНА. Пан Девід запропонував низку заходів щодо підтримки нашого Університету та надав інформацію про реалізовані ініціативи, серед яких:

- спонсорування заявки УМСФ на акредитацію навчальних курсів з боку Всесвітньої митної організації;

- спонсорування повного членства нашого Університету в Міжнародній мережі митних університетів (INCU);

- надання викладачам та студентам УМСФ доступу до навчальних матеріалів з митного права ЄС.

Перший крок до реалізації зазначених пропозицій підтримки був зроблений 17 березня 2023 р. під час зустрічі в Посольстві України в Канберрі пана Девіда ВІДДОВСОНА та Президента Університету Чарльза Стерта, професора Рене ЛЕОНА з послом України в Австралії та Новій Зеландії Василем МІРОШНИЧЕНКОМ.

Під час зустрічі професор ВІДДОВСОН заявив, що, враховуючи історичне рішення Європейської комісії щодо надання Україні статусу кандидата в члени ЄС, CCES вважає, що надання УМСФ доступу до навчальних матеріалів з митного права ЄС може стати змістовною підтримкою. «Ми прагнемо підтримати УМСФ у його зусиллях щодо розробки митної політики та процедур для створення потенціалу Митної служби України, що, в свою чергу, сприятиме вступу України до ЄС», - зазначив професор ВІДДОВСОН, - «В такий спосіб ми сподіваємось допомогти Україні з майбутніми викликами».

Професор ЛЕОН відзначив: «Ми раді мати можливість забезпечити наших друзів та колег якісними освітніми ресурсами в той час, коли багато українців пережили переміщення та повне спустошення».

Пан посол України в Австралії та Новій Зеландії Васил МІРОШНИЧЕНКО привітав вказану ініціативу. «Я вітаю підтримку, надану Університетом Чарльза Стерта, Університету митної справи та фінансів. Подібні партнерства є неоціненними при відбудові нашої економіки та суспільства. Подібна допомога Україні значно підтримає нас у підготовці до майбутнього членства в ЄС».

 

Університет митної справи та фінансів висловлює вдячність пану Девіду та пану Леону за надану підтримку із сподіваннями на багаторічну плідну співпрацю!

Запрошуємо на засідання Центру фінансової освіти!

31 березня фінансовий факультет проводить засідання Центру фінансової освіти під головуванням директора центру, бізнес- коуча, банкіра, кандидата економічних наук Олени Острініной, засновниці BUSINESS ACADEMY OSTRININA (https://www.ostrinina-academy.com/)

Пропонується обговорення наступних тем:

- Формула успішного бізнесу «бізнес на колінках» (від ідеї до реалізації);

- Етапи життєвого циклу компанії;

- Мастермайнд  «Стартап його характеристики та особливості».

Засідання відбудеться о 10-00 в аудиторії 222.

Запрошуємо всіх бажаючих!

УМСФ ТА КЗО ДМР «НВО № 136 КЛАСИЧНА ГІМНАЗІЯ ІМ. КИРИЛА І МЕФОДІЯ» РАЗОМ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

22 березня 2023 року на базі Університету митної справи та фінансів відбулась офіційна зустріч між ректором УМСФ Д.О. Бочаровим, директором ННІ права та міжнародно-правових відносин В.В. Ліпинським та завідувачем кафедри міжнародного права С.М Перепьолкіним із директором Комунального закладу освіти ДМР «НВО № 136 класична гімназія ім. Кирила і Мефодія» Н.В. Євсевською, заступником директора з навчально-виховної роботи Т.С. Ярмоленко та керівником кафедри STEM – освіти, вчителем біології Т.С. Башмаковою. Під час зустрічі відбулось підписання Договору та Меморандуму про співпрацю, а також обговорено перспективи такої співпраці в майбутньому.

Кафедра міжнародного права Університету митної справи та фінансів запрошує абітурієнтів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти 2023 року обирати для навчання спеціальність 293 «Міжнародне право». Запрошуємо всіх бажаючих на профорієнтаційну екскурсію Університетом митної справи та фінансів.   

За більш детальною інформацією про спеціальність та навчання пропонуємо звертатись до завідувача кафедри міжнародного права

Сергія Михайловича Перепьолкіна

(+38 067-180-49-48)

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=1260#sigProIdbd774789fb

 

Майстер-клас з тайм-менеджменту для здобувачів ОП "Журналістика, реклама та зв'язки з громадськістю"

22 березня 2023 року у Дніпровському Центрі журналістської солідарності Національної спілки журналістів України було організовано майстер-клас з тайм-менеджменту для здобувачів ОП "Журналістика, реклама та зв'язки з громадськістю". Проводила майстер-клас член НСЖУ, заступниця начальника відділу комунікацій Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Дніпропетровській області, тренер та коуч Наталія Руссу.

Під час майстер-класу учасники дізналися: навіщо взагалі планувати свій час, зокрема, журналістам, рекламістам і піарникам; як вирізняти справи за принципом «терміново/важливо»; як зробити список справ планом дій; як мотивувати себе жити за планом і навіщо це робити. Також відбулося активне обговорення основних принципів тайм-менеджменту, способів шкалювання важливості виконання справ та вимірювання цілей.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=1260#sigProId25e3e07d5e

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі:
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток