ЧУЖОГО НЕ ТРЕБА, СВОГО НЕ ВІДДАМО!

З огляду на нинішній непростий час Університет митної справи та фінансів докладає максимум зусиль для збереження цілісності й недоторканості власних будівель, споруд, інфраструктури, технологічних, культурних і наукових надбань. Забезпечується захист вразливих місць інфраструктури, укріплюються несучі елементи споруд, зміцнюються клейкою стрічкою засклені поверхні. Ми впевнені, що переможемо, і готуємося, не втративши здобутого, надавати освітні послуги найвищої якості.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=1746#sigProIdab53be3885

Увага! Важлива інформація!

 Інформація для співробітників!

На виконання розпорядження ректора щодо початку навчального процесу з 14.03.2022 року співробітники продовжують працювати в черговому режимі. Відповідальність за роботу підрозділів покладається на керівників підрозділів. Керівники структурних підрозділів повинні щоденно повідомляти начальника відділу кадрів про відсутніх у місті підлеглих із об’єктивних причин. 

Співробітники чоловіки з’являються щоденно о 9.00 в аудиторії 219 для отримання завдань, пов’язаних з обороною міста та Університету. Співробітники жінки у разі необхідності збираються всі на вимогу керівництва. 

У разі відсутності інформації щодо співробітників у місті керівники підрозділів відповідно до роз’яснень урядового порталу в табелі обліку використання робочого часу проставляють їм «НЗ» (неявка з нез’ясованих причин).

 

Інформація для викладачів!

На виконання розпорядження ректора щодо початку навчального процесу в дистанційній формі з 14.03.2022 року просимо Всіх викладачів, які з об’єктивних причин не можуть виконати вищезгадане розпорядження повідомити про це декана (директора інституту), завідувача кафедрою та відділ кадрів. 

Проректор з навчальної роботи забезпечуватиме контроль за здійсненням навчального процесу (розміщення інформації в Google Classroom та проведення занять через інтернет конференції (Zoom, Meet та ін)). 

У разі відсутності інформації щодо проведення занять викладачами завідувачі кафедрами відповідно до роз’яснень урядового порталу в табелі обліку використання робочого часу проставляють їм «НЗ» (неявка з нез’ясованих причин).

 

 Інформація на 11,12.03 для працівників-чоловіків!

У зв’язку із проведенням робіт, пов’язаних з укріпленням оборони Університету всім чоловікам в робочі дні 11-12 березня 2022 року зібратися о 9.00 в аудиторії 219 для отримання завдань від керівництва.

Контроль за явкою покладається на керівника загального відділу. 

НАША ДОПОМОГА ЗАХИСНИКАМ

Університетом митної справи та фінансів переданий для потреб тероборони автомобіль Jeep Isuzu UBS, потужний і невибагливий в обслуговуванні.

Ми усвідомлюємо, що від належної технічної оснащеності наших захисників значною мірою залежить ефективність захисту, тож долучаємося до загальної справи мірою своїх можливостей.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=1746#sigProIdeb7194062c

Увага!

До уваги студентів заочної форми навчання!

У зв’язку з уведенням в Україні військового стану дати проведення заліково-екзаменаційних сесій для студентів заочної форми навчання перенесені на невизначений термін. Про точні терміни буде повідомлено додатково.

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі:
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток