ОСОБЛИВОСТІ ВЧИНЕННЯ НОТАРІАЛЬНИХ ДІЙ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

29 березня 2024 року на другому занятті професором кафедри міжнародного права Оксаною ЛЕГКОЮ разом із приватним нотаріусом Стаднік Іриною Леонідівною в системі Zoom було проведено лекційне заняття для студентів групи МП-20-1 із навчальної дисципліни «Міжнародне нотаріальне право і процес» на тему «Особливості вчинення нотаріальних дій в умовах воєнного стану». Під час лекційного заняття Стаднік Ірина Леонідівна охарактеризувала: особливості вчинення нотаріальних дій в умовах воєнного стану; особливості засвідчення справжності підпису на заяві про надання дозволу на виїзд дитини за кордон строком до трьох місяців; нотаріальні дії, які забороняється вчиняти у період воєнного стану та за яких підстав. Наприкінці заняття Ірина Леонідівна Стаднік відповіла на питання студентів.

Кафедра міжнародного права Університету митної справи та фінансів висловлює вдячність Стаднік Ірині Леонідівні та запрошує абітурієнтів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 2024 року обирати для навчання спеціальність 293 «Міжнародне право».  

За більш детальною інформацією про спеціальність та навчання пропонуємо звертатись до завідувача кафедри міжнародного права

Сергія Михайловича Перепьолкіна

(+38 067-180-49-48)

 

ЗНАЙОМИМОСЬ З СУЧАСНИМИ ТЕНДЕНЦІЯМИ НА ГЛОБАЛЬНИХ E-COMMERCE РИНКАХ

26 березня 2024 року здобувачі вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 292 Міжнародні економічні відносини, та викладачі кафедри міжнародних економічних відносин в он-лайн форматі відвідали інфосесію «Переваги продажів на E-Commerce. Глобальні тренди».

Організатором заходу виступила Торгово-промислова палата України у рамках реалізації проєкту «Розвиток МСП: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та відновлення бізнесу», який реалізує Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні за фінансової підтримки Уряду Німеччини.

Спікерами заходу були Діна Сідаш, віцепрезидентка Дніпропетровської Торгово-промислової палати, та Владислав Лук’яненко, завідувач Центру підтримки експорту Дніпропетровської Торгово-промислової палати.

Під час заходу основна увага спікерів була зосереджена на аналізі деяких майданчиків, які працюють на E-commerce, характеристиці переваг здійснення торгівлі у форматі E-commerce (наприклад, наявність великої клієнтської бази, широкий доступ до великої кількості нових клієнтів, можливості презентації нових товарів з нульовою комісією, широкі можливості для відкриття нових магазинів завдяки можливості широкого налаштування профілю на маркетплейсах); основні вимоги до товарів, що представлені на E-commerce; також були детально розглянуті алгоритми виходу на глобальні E-commerce ринки, сучасні тенденції функціонування та перспективи їх розвитку.

Незважаючи на широкий спектр питань та їх масштабність, спікерам вдалося викласти аналітичний матеріал у цікавій для слухачів формі з широким залученням статистичних даних, актуальних прикладів та узагальнень, що дозволило окреслити провідні тенденції на глобальних  E-commerce на сучасному етапі.

Відвідування цього заходу позитивно позначиться на процесі формування фахових компетентностей, необхідних для успішної професійної діяльності в сфері міжнародних економічних відносин.

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=582#sigProIde37d8be97b

Створення власного бренду та медійна підтримка мистецьких проєктів

Студенти-журналісти Університету митної справи та фінансів продовжують знайомитися з провідними майстрами медійної сфери. Здобувачі другого курсу освітньо-професійної програми «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю» спілкувалися з Кирилом Головкіним, автором власних методик з імпровізації, хореограф телешоу на каналах СТБ, Інтер, стендап комік та ведучий.

Під час зустрічі з гостем обговорювали питання створення власного бренду для творчих людей, медійної підтримки мистецьких проєктів, а також онлайн-медіа, які можна використовувати для власного саморозвитку. Студенти отримали корисні поради та цікаві приклади з досвіду творчої роботи пана Кирила.

Обговорення освітньої програми за спеціальністю «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»

28 березня викладачі кафедри фінансів, банківської справи та страхування відвідали Фондову біржу «Перспектива» для обговорення освітньо-професійних програм за спеціальністю. Систематичне обговорення стану фондового ринку та вимог до освітніх програм є можливим за сприяння фундатора ПрАТ «Фондова біржа «Перспектива», к.е.н. Антонова Сергія Михайловича. Протягом останніх років фахівці біржі організували спільну підготовку монографії «Зловживання на ринку капіталів: економіко-правові аспекти» та інших публікацій у співавторстві із завідувачем кафедри, д.е.н. Заруцькою О.П.

До обговорення нагальних питань сучасного ринку капіталу та шляхів вдосконалення освітніх програм приєдналися керівник Центру фінансової освіти, бізнес-коуч, Founder Ostrinina Business Academy, к.е.н. Острініна О.П., а також викладачі кафедри.

Дякуємо колегам за співпрацю у підготовці майбутніх фінансистів!

View the embedded image gallery online at:
http://umsf.dp.ua./blog?start=582#sigProIdd3f5ceb150

Шановні колеги, студентство, друзі!

Цього року у травні місяці збігаються 3 знакові події – 12 травня 70-річчя вступу України до ЮНЕСКО (UNESCO) (1954 р.), 16 травня День вишиванки та 18 травня Міжнародний день музеїв!

Відкритий в Університеті восени минулого року Центр підтримки культурної спадщини планує у ці весняні дні провести виставку, присвячену українській вишиванці. Вишиванка – це генетичний код української нації, символ приналежності до роду і народу, вона є оберегом кожного українця та символізує любов, сім'ю, вірність, батьківщину, благополуччя та процвітання.

Звертаємося до всіх, у кого є можливість, з проханням надати свої унікальні речі до нашої експозиції.  Вишиванки можуть представляти різноманітні регіони нашої країни, вони можуть бути старовинні, традиційні, дизайнерські та оригінальні.

Експозиція триватиме протягом місяця у центральному кампусі УМСФ.

Адміністрація бере на себе зобов’язання зберегти й повернути у належному стані речі, які будуть передані до експозиції.

Будемо дуже вдячні за підтримку нашої експозиції.

З організаційних питань звертатися до Алли В’ячеславівни Лобзи тел. (056) 756-06-69, (096) 816-98-27 та Руслани Петрівської тел. (098) 382-03-89.

 

Грантовий конкурс від міжнародної компанії: Writing Metier

Кожен учасник має змогу отримати разову стипендію у розмірі 20000 гривень.

Для цього необхідно як найкраще виконати умови конкурсу та написати статтю на одну з запропонованих тем що вказані на сторінці гранту.

Для того щоб прийняти участь у конкурсі необхідно написати статтю на одну із запропонованих тем, що вказані в умовах які ви знайдете на цій сторінці: https://writingmetier.com/article/scholarship. Наступним кроком необхідно надіслати Ваш роботу електронним листом так само дотримуючись певних правил.

Бажаємо успіхів кожному учаснику!

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі:
Приймальна комісія:
(066) 356-91-63 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток