Найбільше тішить можливість кожного дня спостерігати, як студенти зростають: беруть на себе більше відповідальності, усвідомлюють, що саме є для них важливим, та ставлять нові цілі. І це відбувається на #кафедра Маркетингу УМСФ кожного дня.
15.06.21 р. студент групи МК-20-1 Єгор Журавльов виступив спікером на тему «Вплив таргетованої реклами на поведінку споживачів». Дуже гарно поспілкувалися студенти, Єгор поділився із одногрупниками своїми відео-креативами, адже Єгор у вільний від навчання час займається просуванням бізнесів в соціальних мережах, особливо полюбляє налаштовувати таргетовану рекламу.
Єгор, говорить, що вступив на спеціальність «Маркетинг» #УМСФ, бо давно зацікавився маркетингом. Наразі Єгор слідує принципам:
«Займайся саморозвитком і самовихованням» та «Вір в себе».
А іще… Єгор, кандидат в майстри спорту з водного поло, займав з командою призові місця на чемпіонатах України серед юніорів і вищої ліги, цікава особистість @a.ya.egor
http://umsf.dp.ua./component/content/article/17-novyny-kafedry/232-spriyaemo-rozvitku-soft-skills#sigProIdf25f4a78e9