Здобувачі ОП маркетинг: Животова Анжеліка, Гета Марія, Ганна Волкова та Волошина Анастасія беруть участь у ХV Всеукраїнському студентському кейс-змаганні «Rising Industrial Marketing Stars», що організоване кафедрою промислового маркетингу КПІ ім. Сікорського.
Щорічно учасники розглядають реальний кейс, що склався на одному із українських підприємств та дають рекомендації щодо покращення його маркетингової діяльності.Цього року команди аналізують програму лояльності Lifecell Campus, що пропонує найвигідніші умови для молоді.
Студентам належить провести дослідження та запропонувати свою маркетингову стратегію. Такий формат допомагає учасникам відчути себе справжніми маркетологами, застосувавши всі свої знання на практиці.
Команди-фіналісти вже зовсім скоро будуть презентувати свої результати та ідеї перед поважним журі та іншими командами.
Практичне завдання. Провести дослідження внутрішнього середовища:
- Фірми-виробника побутової техніки;
- Видавництва, що займається виданням навчальної літератури;
- Торгової фірми, що спеціалізується на оптовому продажу взуття;
- Мережі ресторанів швидкого харчування.
Дослідження провести за такими складовими:
- місія;
- цілі фірми та засоби їх досягнення;
- організаційна структура і інформаційна система;
- кадрова і маркетингова політика.
http://umsf.dp.ua./component/content/article/17-novyny-kafedry/350-uchast-u-vseukrajinskomu-kejs-zmaganni#sigProId4a0c149a7b