Залучення до освітнього процесу стейкголдерів відіграє важливу роль в якісній підготовці здобувачів вищої освіти. Адже представники бізнес-спільноти більше всіх знають якими практичними навиками та знаннями повинен володіти висококваліфікований фахівець.
04.10.21 р. відбулася зустріч-знайомство маркетологів 1 курсу із стейкголдером ОПП Маркетинг Ганною Жихаревою-Толстик, співзасновницею міжнародного агентства Fraberge- Mediа, офіційною представницею 1 + 1 media в Дніпрі, маркетинг-експертом та співзасновникцею платформи «Асамблея культурного обміну України», організаторкою фестивалів і конференцій та викладачем-практиком кафедри маркетингу!
Під час зустрічі було розглянуто й обговорено широке коло питань, що стосуються функціоналу маркетолога, торкалися питань проходження практики та стажування у міжнародному агентстві Fraberge- Mediа, яке представляє пані Ганна, а також маркетолог-практик відповіла на запитання першокурсників.
То хто ж такий маркетолог і якими скілами він має володіти?
Відповідь нанадала не лише пані Ганна, але і наші активні першокурсники!
Враження дуже позитивні! Як завжди, було дуже цікаво поспілкуватися із стейкголдером ОПП Маркетинг Ганною Жихаревою-Толстик.
http://umsf.dp.ua./component/content/article/17-novyny-kafedry/405-sezon-zustrichej-zi-stejkgolderami-trivae?Itemid=101#sigProId8c5642a9f1